maandag 2 juni 2008

Halsdorf Motorweekend

Zoals in een eerder blog reeds vermeld hier een klein stukje over het Motorweekend. Na enkele weken van voorbereiding was het dan zo ver. Vrijdag verzamelen in Maastricht:


Na verzamelen reed Hans met een groep binnedoor en ik met de andere groep over de snelweg naar mijn woonplaats alwaar de kamers uitgekozen konden worden. Daarna werd er goed gebunkerd in een restaurant een paar dorpen verderop. De schnitzels waren niet aan te slepen... Terug na het eten was er een verassing georganiseerd: een schnapsprobe... Kortom aan het eind van de avond lag iedereen vroeg in het mandje!

Zaterdag werd er in drie groepen een grote toertocht gereden door Lux en de Eiffel waar na aankomst in de grilhut heerlijk gegeten werd. Zondag werd in kleine groepjes een puzzelroute gereden en na afloop heerlijk eis gegeten in Bitburg. De rest van de avond werd in Halsdorf geprobeerd de koelwagen met bier op te maken wat helaas niet lukte. Maandag ochtend vertrok iedereen weer terug naar Nederland. Al mijn foto's heb ik op het internet geplaats: klik op de titel hierboven voor een link naar picasaweb. Ik zou het leuk vinden als iedereen een copie van hun foto's bij Hans af willen geven. Over twee jaar nogmaals?!

Geen opmerkingen: